New Friends - Vienac & Kikić Butikić

06:40:00

Složićete se sa mnom kada Vam budem rekla da je uvek lepo steći neke nove prijatelje, zar ne? Naravno da je tako. Upravo je to jedan od razloga zbog čega je i dalje ovaj blog još uvek na snazi. Divno je upoznati dobre ljude, kreativne, maštovite i jednako vredne. Ako mene pitate, u ovu grupu svakako spadaju dve divne ženice koje stoje iza imena Vienac i Kikić Butikić.

Spletom nekih okolnosti stupile smo u kontakt, a one su izrazile želju da pošalju Nicolasu mali znak pažnje koji ja nikako nisam mogla odbiti. 
Iako su one iz Hrvatske nije ih sputavalo da nam pošalju jedan divan paketić koji nam je veoma, veoma drag.

Naime, Vienac se bavi izradom papirnatih dekoracija za rođendan, kapica, šalova, marama, leptir mašni te divnih stvarčica za curice, takođe. Sve se radi po Vašoj želji, u najbržem mogućem roku, što je svakako za veliku pohvalu! 

Kikić Butikić se, za razliku od Vienca, bavi izradom personalizovanih jastučića za mališane, takođe i ukrasima a tu su i slova, imena mališana i zvezde koje postaju pravi hit u svakoj dečijoj sobi.

Naš poklon je stigao iz Hrvatske za nekih 7 dana od kako je poslat (što me je svakako pozitivno iznenadilo), a izgledao je ovako...


Moram da priznam da nam je kapica trenutno omiljeni modni detalj dok se zvezdica stalno seli po sobi pošto je Nikolasu veoma zanimljiva, a leptir mašna čeka svoju priliku. :)



Kikić Butikić možete pratiti klikom na klink OVDE,
A Vienac klikom na link OVDE.
Ukoliko Vas bilo šta zanima, slobodno im se obratite, zaista su divne!

Ostavljam Vas sa nekim njihovim radovima, pogledajte, uživajte, nađite ideju, poklon, iznenađenje... A mi im se ovim putem iz sveg srca zahvaljujemo! :)

Jedna bitna stvar jeste da šalju paketiće i izvan granica Hrtvatske! 

Javite mi utiske, da li Vam se dopada? Mi smo oduševljeni!

Do sledećeg kuckanja, ćao!


















You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM