Baby Blue by Jovana Momić

05:26:00

Već dosta dugo obećavam sebi a i Vama ovaj post. Kao i uvek, Niki drema te ja koristim jedinu priliku koja mi se pruža tokom celog dana da bih Vam malo piskarala. Pa, hajde da počnemo! :)

Tražeći zaista dugo nekoga ko bi mi napravio lepo i kvalitetno ukrasno jastuče u obliku oblaka, za čim trenutno lude svi (pa tako i ja), naišla sam na moje veeliko zadovoljstvo na divnu, i meni veoma dragu devojku, Jovanu. 
Ono što sam prvo saznala dopisujući se s njom jeste da se ona, zajedno sa svojom krojačicom, pre svega bavi izradom i dizajniranjem posteljina za krevetiće koje su svakako sve samo ne svakidašnje.

Moram da priznam, iako Niki tada baš nešto i nije voleo svoj krevetić, došla sam u iskušenje da poručim jedan od modela koji mi je i dan danas favorit...




Gray House posteljina


A onda sam se vratila u realnost i rekla sebi "Bože, pa šta će mi?!" :D Tako da je ta priča i dalje ostala puka mašta... Ali da se vratimo na temu...

Posle nekog vremena nama je stigao jastučić, zaista divan, sladak, mek i baš onakav kakvog sam i tražila. Mogla bih ih posedovati 100! A i Niki Piki se ne bi bunio, često ga "uhvatim" kako uđe u svoj šator i grli jastuče i viče "oooo" i oduševljeno "aaaa" :D



Sladak je, zar ne?

Kako kaže Jovana, počela je sa proizvodnjom posteljina jer ni sama nije mogla naći svome sinu odgovarajuću (što mi je svakako poznato), te da baš zbog toga i najviše vodi računa o tome da bebe budu zaštićene prilikom ustajanja i okretanja u krevetiću. Bira najkvalitetnije materijale, svi proizvodi su odrađeni sa dva sloja punjenja i savršeno sašiveni, što se svaki put strogo proverava, ne bi li na kraju bilo "pojela mi veš-mašina sve!" i slično. :D
Pored sina su joj inspiracija i sve druge bebe te zadovoljne mušterije, što joj verujem, daje veliki vetar u leđa. A ona ga to definitivno i zaslužuje! 

Znate i sami da me uvek obraduje kada čujem da se i mame sa domaćeg terena trude, osmišljaju i stvaraju... Uvek kažem, i uvek ću reći - samo napred! 

Jovanin divan rad možete da pratite na njenoj facebook stranici Baby Blue by Jovana Momić i na Instagram profilu @babybluejovana

Ja idem da dremnem a Vama ostavljam nekoliko sličica Jovaninih radova te sličica njenog divnog sinčića a i nje same.

P.S.ukoliko se neko od Vas odluči za neku od posteljina, javite mi utiske! :)









Originalno, zar ne?
Do sledećeg kuckanja, laku noć <3

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM