Naše iskustvo sa Weleda bebi proizvodima

05:28:00

Ćao, drugari. Kako smo nedavno dobili par proizvoda od Welede na isprobavanje, obećala sam Vam post upravo o tome... Trebalo nam je nešto malo vremena kako bismo se upoznali sa kremicama i da vidimo kako sve to uopšte funkcioniše na Nikijevoj koži.


Kao što možete da vidite, dobili smo dve kremice i sapun. Na žalost, odmah u startu sam ostala bez njihovih kutijica, jer čik pogodi ko ih se dohvatio. 😜 To ne bi bio problem da nije upravo na njima bila ispisan tačan sastav - na srpskom, pošto meni nekako, nemački jezik i nije nešto drag. A da ne bih sada trošila vreme na google prevodiocu - ostaćemo bez nekoliko manje bitnih informacija. 🙈 
Ono što je lako uočljivo jeste da je sve na bazi (meni ne toliko dragog) nevena, a ono što tačno znam jeste da je zelena tubica namenjena za osetljivu kožu, ima specifičan prijatan miris koji Vam ne mogu tačno opisati, dok je žuta ona baš bebi kremica, namenjena za pelenski osip, ojed i slično. Po strukturi veoma podseća na nama svima poznatu Pavlovićevu kremu samo je dosta laganija i miris joj je dosta drugačiji, tj. da, vuče na nevena. Obe kremice su lepo uradile svoje iako nikada nismo imali problema sa pelenskim osipom tu i tamo smo se znali namazati ukoliko se neki deo na koži zacrveneo, jer ipak su vrućine i koža se leti mnogo znoji... Zelenu tubicu i sama koristim, kako za same ruke tako i za laktove, gde mi je koža oduvek i bila suvlja... Obe su u suštini masnije ali ipak lagane dovolj omtoliko da se lepo razmazuje i lepo se upija.
Jedina stvar koju nismo koristili jeste bebi sapun koji sam morala da odložim pošto je za moj ukus, imao veoma veoma jak miris nevena koji mi nije bio nikako prijatan... Mada mislim da je fantastičan isto kao i kremice. 


Ovo je bilo naše mišjenje u nekom kraćem vremenskom roku, jer kao što rekoh, ne koristimo proizvode nešto dugo. Za sada, imate moju toplu preporuku ukoliko volite kremice na prirodnoj bazi i ukoliko Vam ne smeta onaj pravi, pravcati mirisi prirode 🌿 

Ukoliko nađem neke nove namene kremica, obavezno javljam! 

A ako imate dodatnih pitanja , slobodno posetite Weleda facebook stranicu na linku Weleda i pitajte sve što Vas zanima. ☺ 

Do sledećeg kuckanja, puse od nas! 

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM