Kids Room Inspiration | HUDSON'S ROOM

07:10:00

Najdraži su mi ovi postovi. Jer, zahvaljujući njima, zajedno sa Vama mogu "poći" i "posetiti" razna mesta ovog sveta. Baš zbog toga mi je ovaj post nekako veoma drag srcu. Volim leto i sunce ali sam ipak nekako više zimski tip. Pitate se zašto sada ovo govorim? Dragi moji, danas posećujemo Aljasku! Da, dobro ste pročitali. Danas ćemo da zavirimo u sobicu malenog Hudsona koji sa mamom i tatom živi ni manje ni više nego na Aljasci. Da mi je bar jedan dan provesti tamo. Mesto iz snova, ako mene pitate...

Bićemo svedoci jedne veoma lepo uređene sobe u skandinavskom stilu, naravno. Preovladava bela boja kao i prirodni, umirujući tonovi, prozračnost te divno obrađeno drvo u svim mogućim varijantama - od nameštaja do igračaka. Znate da je ovaj stil trenutno hit u svetu. Da li se Vama lično dopada? 😃






Mali sobičak ali pun ljubavi. Ukrašen zid mi se veoma dopada, kao i krevetac takođe. Pogledajte samo taj predivno smešten prozor... A sada zamislite pogled koji pruža zimi...



A naravno, tu je i neizostavni "teepee" tačnije, svima više poznatiji kao šator...


Ko može da odoli a da se ne zavuče unutra? 
Ja to redovno radim, čak i kada Niki nije zainteresovan. Pravo mesto za opuštanje, verujte mi. 😄


A evo i jedne odlične ideje koju možete iskoristiti i u Vašem stanu. 


Na ovaj način možete dobiti jednu prelepu dekoraciju u sobi te odlično dođe kako bi Vam omiljena odeća mališana uvek bila na dohvat ruke.







Meki tepih, još po koji kutak za igračke, ukrasi, slike, knjige i igra može da počne. Ah, ti divna Aljasko...


photo source: @partyforthree
/all credits goes to the owner/

Hudsona kao i njegove roditelje možete pratiti na gore već pomenutom Instagram profilu te zajedno sa mnom uživati u lepoti Aljaske.

Da li Vam se dopao ovaj mali sobičak? Pišite mi...
Do sledećeg kuckanja, ćaos ♥











You Might Also Like

1 comments

  1. Predivna je sobica!
    Ja bih ipak razbila tu belinu nekim jarkim detaljima, mislim da je i za decu tako bolje :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM