Sivo je IN | Naše mokasinke by Bratscher moccs + DIY Zara letnje pantalonice

13:15:00

Dugo smo o ovome ćutali, čekali, krčkalo se i napokon se desilo. Naši dragi prijatelji koji stoje iza Bratscher Custom Shoes su napokon krenuli sa radom a mi Vam donosimo ono najslađe - popularne mokasinke za naše najmlađe. Kako pored mokasinki rade obuću i za odrasle, baziraću se samo na ovo prvo pošto bih se mogla raspisati do sutra. Pa da Vas i ja malo uputim, dok sve ostale informacije možete dobiti na gore pomenutoj stranici. :)

Naime, svaki komad obuće je rađen od prave kože što je idealno za dečiju nožicu jer u njoj koža najbolje diše. Popularne moksice prate stopalo deteta i veoma su udobne, a takođe se rade po meri ( do broja 30) i svačijoj želji. Kako se preporučuje da deca što duže hodaju bosa, baš zbog svoje lakoće mogu da posluže i kao kućne patofnice. Na Vama je samo da pustite mašti na volju a oni će učini za Vas i ono nemoguće. Ukoliko biste volele biti u "paru" sa Vašim mališanom, ni to nije problem, u ponudi imaju i espadrile za nas odrasle sa istim dezenom kao i mokasinke. 🙌 Pošto ja, ne bih bila ja da nisam odabrala sivu boju za naše moksice, odluka je pala na kombinaciju iste, sa sada popularnim minimalističkim dezenom - plusići, iksići ili kako već sami to nazivate. 😅 



A ovako to izgleda zapravo 😍




Iako sam znala kakve sam odabrala, krajnji rezultat me je veoma oduševio. Ja sam se definitivno zaljubila a i Nikiju su se svidele. Good job! 💪 


Ni ove ga nisu sputavale u trčkaranju, a dok je god tako, ja sam mirna i ne brinem. (Tu mislim pre svega na udobnost mokasinki, a ne na njegov nestašluk! 😂)



Kako bih mu upotpunila ovaj frajerski izgled, kombinovala sam našu Mr.Bear majičicu i Zarine pantalonice ali ne one obične. Drugarica mi je dala jednu ideju i mnogo joj hvala na tome pošto sam i više nego žalila kada su mu iste postale krakte. Uzela sam makaze u ruke i - cap. Podvrnula sam nogavice i voila! Čitavo leto će ih moći nositi a Vi mora da priznate da je ideja odlična i više nego korisna, zar ne? 




Imam sreće što je moj mali maneken konstantno gladan, s toga sam nesmetano mogla da škljocam dok je on jeo svoju prskulju. 😂 

Ukoliko ste se oduševili mokasinkama kao što sam i ja sama, evo nekoliko drugih dezena, dok ostale možete pogledati i na stranici M&M moccs...



Preslatke su, zar ne? Koja je Vaša kombinacija?
Do sledećeg kuckanja, puse!



To Shop Niki's look:

Shirt: Mr.Bear
Pants: Zara



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM