Dome, slatki dome | OUR HOME

14:04:00

Vratili smo se. Napokon. Trebalo nam je tačno nedelju dana da sredimo kuću i da bude onako kako sam zamislila. Radili smo mnogo, brljali smo još više ali ludo smo se zabavili, svo troje. Niki nam je bio pravi pomoćnik, ljubi ga majka. Krečio je zidove kao da zna šta zaista radi, prolivao boju po podu i prljao sveže okrečene bele zidove čokoladom. Ali sve smo mi to rešili. Nas troje. ❤

Pošto sam jako zadovoljna kako je sve ispalo, podeliću slike i sa Vama, naravno. Ima još dosta da se radi, dodaje, pomera ali tako je to kada si žensko a inspiraciji nikad kraja. 😄 Muž se nije ni malo bunio, čak mislim da je veoma uživao u sređivanju soba. Na kraju mi je samo rekao : " Stvarno nam je lepo. Baš mi se sviđa! " A kada se suprotnom polu nešto sviđa onda znate da je stvarno tako. 😏



Inspirisana svim onim skandinavsko uređenim domovima po Instagramu, morala sam nešto slično složiti i za nas. Regal je "proteran" iz sobe, dok me je tata u čuđenju gledao sa pitanjem: " Moderno je biti siromašan?" 😂🙈 Isti taj izbačeni regal nam je dao odličan prostor koji sam iskoristila za Nikijev kutak za igru. 


IKEA stolčić i stolica su došli u centar prostorije dok je naš prvi uradi sam projekat, šator, dobio svoje mesto pored kućice koja je bila napravljena još za moju sestru (čitaj pre jedno 15ak godina), a u njemu trenutno stoji divno jastuče sa Dreamoholic stranice.


Kućica smo prefarbali u belo dok sam u meni omiljeni, papirnati džak sa NoConceptStore-a potrpala poneke igračkice.



Iznad kreveta smo postavili policu na kojoj se nalazi moj omiljeni predmet u ovoj prostoriji trenutno. Da, to je lampa koja bila zapravo moja lampa za pisaći sto, koju sam koristila od prvog razreda osnovne škole. 🙈 Dobro je imati mamu koja sve čuva. Posle "milion" godina stajanja na tavanu, ona ponovo sija u punom svetlu. 
Tu je još i "ABC" poster sa LiliHaloShop koji čeka svoj ram, meni must have jelenski rogovi, Nikijeve slike i predivna drvena pločica sa njegovim imenom koju možete naći kod IndigoGifts.

Spavaća soba još nije potpuno završena ali podeliću i te slike. Da mogu lako da se vratim na ove dane i da vidim kako je sve ovo teklo. ☺


Kako Nixa još uvek nema svoju sobu, njegov krevetić se nalazi tik pored našeg, kako bi mu mama uvek bila blizu, jer nije ok spavati bez nadzora roditelja! 😝


Ovo je IKEA Krevet po koji je Srđan išao čak u Budimpeštu. Može da se razvlači i skupi, u zavisnosti kolika je Vama dužina potrebna, a posteljina je iz JYSK-a u koju sam se zaljubila na prvi pogled!


Pošto ovo nije dečija soba htela sam da zadržim jednostavnost a ipak da se zna da je to njegov mali kutak. Slova koji su takođe IndigoGifts, sam obmotala oko grane koju sam još zimus dovukla kući iz jedne naše šetnje, na šta je naravno Srđan tada gledao veoma skeptično, iako je sada oduševljen istom. 😏 Drveno slovo "N" sam takođe sama radila a prelepa zidna nalepnica "Keep the wild in you" je takođe sa gore pomenutog Lili Halo Shop-a. 


Jedina stvar koja mi nedostaje jeste baldahin iznad njegove glave koji planiramo uskoro da dodamo uz po koju sliku da bi još malo razbilo jednostavnost i to bi bilo to! Za sada. Ja zadovoljna. Muški zadovoljni. Šta ćeš bolje? 😁

P.S. Ostatak dnevne sobe Vam namerno nisam pokazala. Uradili smo jedan odličan DIY projekat, pretvorili smo stari gramofon u komodu za tv, tako da Vam to ostavljam za sledeći post.


Kako Vam se dopadaju naše preuređene prostorije? Očekujem Vaše iskreno mišljenje jer znate kako kažu, ukusi su različiti. ☺ 
Pišite mi, podelite post ako Vam se sviđa a do sledećeg kuckanja uspavana beba Vam šalje puse. Laku noć 💖



Bed: IKEA SUNDVIK
Bedding: JYSK "emmy"




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM