Kids Room Inspiration | I COME TO PLAY | Amelie & Zara's room

07:07:00

Okej. Muški deo porodice spava, kiša pljušti dok ja radim šta? Naravno. Listam online kataloge, gledam JYSK, gledam IKEA-u, gledam sobice, pamtim svako dobar komad nameštaja i zamišljam ga u našem domu. Ne znam stvarno da li to dođe s godinama ili sam jednostavno malo " skrenula sa pravog puta " haha, ali jedno je sigurno, uživam u ovome stopostotno. 

Tako sam tragajući za svojom novom žrtvom, pitala jednu divnu majku, Ines da li bi volela podeliti sa nama kutak svoje dve princezice. Na moju a i Vašu veliku sreću, pristala je i poslala mi nekoliko sličica. Ovo im nije prvi stan u kome žive a mislim da se u tome i krije tajna svega. Rekla bih sa sigurnošću da je diplomirala uređivanje dečije sobice ali ćete se i složiti da se traganje za pravim stanom ipak isplatio. Pa da počnemo... 



Imam tu neku neopisovu ljubav prema krevetima. Ne zato što volim da leškarim i zato što sam lena (ok, možda malo!), već zato što smatram da je krevet srce prostorije.


Upravo bih to rekla i za ovaj, neodoljivi roze IKEA krevet koji je veoma sličan Nikijevom pa mi se verujem zato i toliko dopada ☺


Ukombinovan je sa čitavim kompletom koji čine noćni i veliki ormarić koji ćete moći videti na ostalim slikama...



Oh, evo ga! Za sve ljubitelje IKEA-e ne moram dodatno ni objašnjavati zašto me svaki njihov komad nameštaja naprosto oduševi i osvoji.
A da li sam ja to izostavila i rozi, preslatki stol? ☺



Nedopustivo! 😜 Svaka sobica bi trebala da ima jedan sličan, a to  deca najbolje znaju i zašto 😉 




Kao što možete primetiti u sobici ima dosta DIY detalja. Oblaci su ručno crtani kao i ove planine koje su me iz prva ostavile bez texta.
Rozi jelenko je takođe ručno obojan dok su mu cvetiće na glavi dodale slatke male ručice. I znate šta? Upravo takve stvari mi i jesu najdraže. Nema ništa lepše od toga kada sam stvoriš nešto za svoje dete. Bilo da su to planine i oblaci, sunce ili kiše. Upravo taj osećaj ne može ništa da zameni.



A sada se morate složiti sa mnom da samo kuvanje najbolje ide uz svež planinski vazduh, jel tako? 😜 Upravo zbog toga je tu neodoljiva kuhinjica iz IKEA-e koja mi je toliko preeslatka da mislim da ću istu kupiti i Nikolasu sledeće godine, jer biti džentlmen se uči od malih nogu, right? 😁 



Ovaj divan kutak mi zaista osvaja srce svaki put kada ga ugledam na instagram profilu @more_less_ines i ne preostaje mi ništa drugo nego da uživam u svakom novom nestašluku ovih preslatkih devojčica. Pridružujete mi se?





Kako vam se dopada ova sobica iz Zagreba? Pišite mi i podelite je sa svojim prijateljima dok Vam ja šaljem tople pozdrave, do sledećeg kuckanja ❤





You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM