Dome, slatki dome | LITTLE CORNER, SO MUCH LOVE

05:23:00

Okej, odmah na početku da napomenem da baldahin iznad Nikijevog kreveta UOPŠTE ne treba tako da stoji ali... Ima puno ali. 😂
Kao prvo, baldahin je tek juče kupljen i uopšte još nije iskrojen. Kao drugo, tajo treba da nam zavari držač za njega a kao treće, morala sam nekako da ga postavim za slikanje, pa makar stajao i ovako, nisam mogla da čekam da sve bude skroz gotovo. Tako da, da. To nam je što nam je, mislim da ćete shvatiti koncept svega i moju zamisao pa o tom, potom... 😄

Najveća novost i ono zbog čega uopšte i pišem ovaj mali update jeste vešalica (ako se uopšte tako kaže?), možda stalak (?) za njegovu garderobicu, koju jaako dugo želim. Ali baš baš jako. Kako nigde nisam mogla pronaći odgovarajući oblik i dizajn, rešili smo da nam to odrade po narudžbi. I mogu Vam reći da sam o d u š e v l j e n a .
Jako je funkcionalna stvar ako ne računamo da uporedo služi Nikiju i kao sprava za vežbanje, penjanje, vešanje i tako to, znate već i sami zasigurno sve te akcije. No, kako sam esteta, i to veliki, služiće mi za kačenje samo onih novih, lepih, očuvanih stvari. Ostatak će ipak ostati u ladicama. 😉 No, pored svega, naša soba je dobila skroz drugačiji i potpuniji izgled s toga je pored meni omiljenog IKEA kreveta, ovo druga omiljena stvar u spavaćoj sobi.

Njegove sitnice su tu, kao i uvek,  u našem fazonu i evo nekoliko sličica trenutnog rasporeda. ☺ 







To bi bilo to od mene. Što se mene tiče, ovaj kutak mi je najdraži. Mislim da zaista slatko izgleda.
Koje je Vaše mišljenje? Pišite mi...

Do sledećeg kuckanja, ćao! ❤ 

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM