Kids Room Inspiration I MATE'S ROOM

06:29:00

I, napokon. Napokon nađoh vreme i za ovaj post. Napokon sam uspela skupiti i sklopiti sve i napokon Niki spava. Pa, s toga, vreme je da se PONOVO "selimo" u Hrvatsku i da posetimo Dugo Selo i meni jako drage ljude. Reč je o jednoj modernoj mami i još modernijem dečaku. Danas ćemo da zavirimo u Matinu sobu.

Naše virtualno prijateljstvo traje već nekoliko meseci, zahvaljujući Instagramu, naravno. Da nije bilo njega nas dve se ne bismo poznavale a i ne bih imala šta danas da Vam pokažem..

Zavidim Mati, iskreno. Sobica mu je prozračna, svetla, moderno i divno uređena sa najlepšim pogledom u celom stanu. Šta još jedan dečak može poželeti? Sem nekog novog autića možda, narvno. ;)

Njegova soba mi je večita inspiracija a kako Lorena stalno nešto premešta i novo smišlja, teško mi je iskreno pratiti taj ritam! :D Zato hajde da pogledamo trenutni (ako već nije dobila neki novi) izgled Matine sobe!

Pažnja! Preovladavaju crna i bela boja, s toga, uživajte... 









Kao što sam već jednom napomenula, njegov "radni prostor" mi je takođe poslužio kao inspiracija kada smo razmišljali o nabavci istog za Nikija. Ipak su već ozbiljni momci u pitanju! 


Gledavši Matu kako crta i boja mislila sam da će ta scena kod nas biti - nikad viđena. Ali od kako i Niki ima svoj sto i stolicu, to je scena koju sve češće viđamo! Biće nešto već i od njega, nadamo se... :D

Ukoliko želite da čujete priču o njegovom radnom prostoru te da bacite pogled na još divnih sličica, kliknite na link NOKONCEPT koji će Vas odvesti do sajta mame Petre i njene priče o Matinom kutku. Svakako bacite pogled i na ostale njene priče, ima jako zanimljivih rubrika!

I, šlag na tortu za kraj! Pratite Lorenu na Instagramu, slike su joj  f e n o m e n a l n e! @lorena_m_f


Kako vam se dopada ova ,,monochrome'' dečija sobica?
Ja bih živela u njoj! 

Toliko do mene za danas,  puno hvala Loreni na slikama,

pozdravljamo Vas do sledećeg kuckanja,

Niki i mama

You Might Also Like

2 comments

  1. Ja sam oduševljena. Moja soba nije ovoliko lepa, ljubomorna sam!

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM