Hello, Mr.Bear

06:17:00

Već dugo planiram da pišem o ovom, za mene super otkriću, a kako iza svega toga stoji jedna majka i žena, 8. Mart je pun pogodak za ovaj post! ;)

Naime, tražeći po društvenim mrežama raznorazne stvarčice za Nicolasa, naišla sam na Mr.Bear.
Ono što mi je prvo bilo zapalo za oko jeste ni manje ni više nego crni, minimalistički odrađeni preslatki meda. Ok, za sada mi se i više nego dopada a šta dalje? To "dalje" je ono što me je najviše oduševilo. Mr.Bear je ustvari ime brenda, poreklom iz Hrvatske (jer naravno, u Srbiji je teško naći nešto u ovom stilu), koji proizvodi raznorazne stvarčice pre svega za decu ali i za odrasle.

Taj isti, crni meda se nalazi na skoro svim njihovim proizvodima, uključujući majičice, jastučiće i postere. Divan odabir za sve one koji vole nordijski te minimalistički stil. U ponudi, naravno, pored mede imaju još dezena koji nisu nimalo lošiji! 

Mr.Bear je nastao zahvaljujući jednoj mami, koja je za svog sinčića počela praviti ove moderne majičice a s vremenom, i uz puno uloženog truda postigla je zaista mnogo, pa čak i da znamo za nju, ovde u Srbiji! :) Btw, šta bi svet bez nas žena i super mama?!

Raduje me kada vidim kako se majke zaista trude da postignu nešto, pre svega za svoje dete pa i za sebe, te koliko mašta može svašta kada je u pitanju usklađivanje dete/posao/raditi ono što voliš. Mislim da je ova mama našla pravu sredinu i radi odličan posao.

 Na kraju krajeva, pogledajte sami ;)










DIVNO, ZAR NE?
Kako Vam se dopada?

Da ne dužim dalje, za više slika i informacija posetite ih na Instagramu @mrbearproducts
ili na Facebook stranici Mr.Bear.

I,
Srećan nam 8. Mart! #womenpower






You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM