Kod Tetke | Jer tamo nastaju najlepše rukotvorine

00:52:00

Mislim da ću prvi dan oktobra iskoristi da posetimo Tetku. Ali, ne onu našu, već tetku svih nas. Ne, ne pričam ludorije, zaista je tako. 🙈

Pa, pitate se sada ko je tetka, zar ne?  "Kod Tetke handmade" je jedan realitvno nov i potpuno drugačiji domaći mali brend koji polako ali sigurno osvaja sva naša srca. Ako ste se već susreli sa Tetkom, onda već znate o čemu je reč, a ukoliko niste, ja sam tu da Vas upoznam...

Tetka je nastala isto kada je i ona sama postala upravo to, tetka. Iz želje da novom članu porodice može da pruži nešto sasvim drugačije i potpuno bajkovito, nastale su divne rukotvorine pune ljubavi, pažnje te uloženog truda.
Tada je Tetka rešila da proširi vidike i zahvaljujući tome, u njenim rukotvorinama mogu da uživaju svi. Hvala, Tetka. 
Ručno vezeni jastuci i dekoracije za sobe su me oduševiia iz prve, a verujem da ni Vas neće ostaviti ravnodušnim. 
Naš primerak sa natpisom " You are so loved" me je potpuno ostavio bez teksta...




Pogledajte ga samo, zar nije divan? Obožavam ovako pažljivo urađene i odabrane detalje. A tek boje! 

Podeliću sa Vama neke od meni omiljenih primeraka, a Vi obavezno svratite kod Tetke!  💜











Tetku možete da pratite na Facebook stranici OVDE kao i na Instagram profilu OVDE

Poslušaće Vas, posavetovati i ispuniti sve Vaše želje...

Kako Vam se svideo ovaj post? Koji je Vaš omiljeni primerak? Pišite mi...
Do sledećeg kuckanja, ćao! 😘

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM