Hello Halloween

14:03:00

Ćao, drugari. Noć Veštica tj. nama svima poznatiji Halloween se sve više bliži. Poznato je da su na Balkanu mišljenja podeljena o ovom stranom prazniku koji se već polako udomaćio i u neke naše domove no uprkos svemu, ja spadam u onu grupu ljudi koji ga rado proslavljaju, još od kako znam za sebe. Rezbarenje bundeva je nešto što me je oduvek oduševljavalo, dok je samo maskiranje na taj dan bila moja omiljena stvar. 
Nastojimo da učimo Nikija da voli i poštuje sve, bez obzira na religiju i veru pa već uveliko smišljamo kako bismo ga maskirali za taj dan. ☺
Upravo to mi je bila i inspiracija za ovaj post. U duhu Halloween-a donosim Vam neke totalno fora i kul odevne kombinacije ukoliko odlučite da na lep način i sa stilom maskirate svoje bebiše pa čak i onu malo veću dečicu. 
Zavirimo u Halloween kolekciju koju je lansirala "Zara" ....































Da li i Vi rado proslavljate Halloween?
Koju kombinaciju biste najradije odabrali? 
Pišite mi i šaljite slike Vaših maskiranih mališana.

A do sledećeg kuckanja, šaljem Vam puno zamaskiranih pozdrava 🙋


(Niki me nije video ovakvu, spavao je 😃)

pa-pa! 💋





You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM