Fall Baby Outfit Post | Budi cool i kada je hladno!

12:24:00

Proteklih dana sam sakupila nekoliko sličica koje su mi super došle da upotpunim prošli outfit post. Znate da sam već rekla kako nas jesen ne sme sputavati u tome da i dalje izgledamo cool, pa čak ni tada kada nam se nosić malo zacrveni. 😆 I ovaj put Vam donosim dve kombinacije u kojoj će vaši klinci zapasti za oko svakoj curici! 😜

Outfit no.1

Debeljuškasti džemperčić iz Zare sam dugo šmekala a kada sam se napokon odlučila za njega, nisam se pokajala. Mnogo mi je lepši uživo nego na njihovom sajtu i dosta je topao i mek. Bila sam skeptična pa pitanju veličine ali nam savršeno odgovara veličina 98 (većeg broja ni nema 😅) Pošto je vreme varljivo, slojevito oblačenje je nešto što najrađe praktikujem, što ćete i sami imati prilike videti... 



Čak sam uspela sa "prošvercujem" i prošlogodišnju majičicu...psst







Nisam ga ja naljutila, kunem se, to je samo stav takozvanih "twonageer" -a 😅



First look:

Deblji demperčić: ZARA (trenutno ga nema na sajtu, ovaj je najsličniji našem, veličina 98)

Tanji džemperčić: H&M (veličina 92)

Majičica: H&M (prošlogodišnja)

Pantalonice: ZARA (trenutno ih nema na sajtu, veličina 98)



Outfit no.2

Malo smo promeni relaciju i maknuli se od komšijine kapije. 😀 Čas je sunce sijalo, čas je bilo dosta hladno. Prljao se i brljao, kopao po lišću i zemlji, hvatao bubice pa slike nisu onakve kako sam zamislila ali i to je okej. ☺  Ovde nema neke velike mudrosti, debeljuškaste pantalonice i ovaj H&M kaputić na koji sam naletela sasvim slučajno i to bi bilo to. To je prvi komad odeće koji sam kupila "second hand" i takođe se nisam pokajala. Pre nas ga je nosio jedan dečak svega nekoliko puta a ja sada imam jedan zaista cool komad odeće, koji je skoro pa potpuno nov a nema ga više u prodavnicama. 🙆 How cool is that? 





Ove zakrpice su mi vrh... Idu nam uz patikice ☺




Second look:

Kaputić:  H&M (second hand)

Pantalonice: ZARA (veličina 98)

Bilo da sija sunce ili ne, dobro se ušuškajte, toplo se obucite i uživajte u jesenjim radostima 🍁🍂

Do sledećeg kuckanja, pa-pa 💋





You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM