Favorite place to dream | BAJKOVIJA

06:09:00

Ćao, društvo. Ovakvi postovi su mi najdraži. Jer pored toga što mi se pruža mogućnost da radim sa divnim ženama, majkama i kraljicama, upoznajem i divne, iskrene prijatelje, pa mi je ovaj post nekako posebno drag. Napokon je došao i taj dan kada vas sa ponosom mogu upoznati sa Bajkovijom. Bajkoviju sam već nedavno pomenula i znate i sami koliko sam oduševljena tom divnom rukotvorinom koja nam krasi sobičak. Toliko ljubavi jedne mlade mame preneseno na platno me prosto ostavlja bez daha i skidam joj kapu do poda. Svaka mama dobro zna kakav je izazov samo majčinstvo, a od same pomisli na to da pored odgajanja naše male budućnosti, nedovršenih kućnih poslova, spremanja ručka i širenja veša - stvaram još i umetnost, doslovce mi se vrti u glavi. 😅 Svaka čast mama, imaš moj duboki naklon! 

Za početak, da se istinski upoznamo sa Bajkovijom a kasnije se kao i uvek, častimo sličicama...

Bajkovija je oaza sa autorskim radovima jedne leve ruke koju vodi mašta bez ograničenja. 
Autorka stranice je diplomirani urbanista zaljubljen u likovnu umetnost od najranijeg doba, a njome se ozbiljnije bavi poslednjih 12 godina - prvo kao učenik akademskih slikara od kojih uči važne "cake", a zatim i kao individualac. Iza sebe ima 2 samostalne i preko 20 kolektivnih izložbi. Pa, bravo curo! 👏 
Najviše je inspiriše oslikavanje portreta sa kojima se neretko kasnije poigrava dorađujući ih kompjuterskom obradom, i dalje ih prenoseći na majice, pozivnice za venčanja i rođendane...
Usmerenje ove stranice je otkrivanje neograničenosti u umetnosti, širenje vidika i kao najvažnije - ulepšavanje svakodnevice.

Mene je svojim talentom i radovima ostavila bez daha, a uverite se i sami...







Od nedavno postoji i opcija da Bajkoviju nabavite i u kombinaciji sa  " TM Ramovi " - ma, a mene su definitivno osvojile uramljene lamice...




Kako sam već pomenula, motivi su razni a na Vama je da sami odaberete gde i na koji način želite da ih posedujete...













photo source: @bajkovija

U naš dom su pristigle dve lije koje su mi se pored lamica, činile najprikladnije za Nikijev kutak. I divno su se uklopile!


Pogledajte samo te detalje, nijanse i čitavu celokupnu umetnost.



Šta kažete, svaka joj čast, zar ne?!
Kako Vam se dopao ovaj divan brend u usponu sa naših prostora 
( što najviše i volim) ,
koji može ovako bajkovito da ukrasi sobicu svakog mališana?

Pišite mi, a do tada pratite Bajkoviju 
na Instagramu : @bajkovija
kao i na Facebook-u: Bajkovija

I ponovo dolazimo do toga da mašta može svašta, zar ne? 
Do sledećeg kuckanja, pa-pa 💋 









You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM