Viking Snowman

06:29:00

Decembar polako kuca na vrata i sada sam se već zaista uželela snega. On nikako da padne ali ja sam našla način da napravim sebi jednog Sneška koji će biti samo moj i koji se neće otopiti nikada. Verujem da znate šta je u pitanju. :) 



Paaa...čudan neki ovaj Sneško, čak i rogove ima! :D ( šalu na stranu mama i baci se na posao!) Pa da krenemo... Za početak,ova marama, takodje od naših Guga drugara se odlično uklopila u današnji outfit, kako zbog boje tako i zbog hladnog vremena pa nam je i vratić lepo grejala. A sada da dođe i Sneško na red...


I evo ga! Šta reći! Jednostavno divne, tople i meke pantalonice koje su sašile vredne ručice Gugadžina brenda, idealne za ove hladne dane. Ja sam se odmah oduševila čim sam ih ugledala! A o tome koliko su mi slatke neću ni da pričam... :))

Iako nas je u slikanju omelo svašta nešto, počev od traktora, prikolica, praznih baterija u fotoaparatu, uspela sam da uhvatim par sličica i da vam pokažem kako su ove pantalonice zaista divne, a i za curice takođe! :)

Od pantalonica je napravljeno svega par komada, tako da u slučaju da ste se i sami odlučili da u kuči imate sopstvenog Sneška - požurite, jer poslednji komadi i veličine brzo nestaju! Pogledajte na sajtu gugadzina.rs da li je možda ostalo nešto i za Vas te obradujte sebe i Vaše mališane... :)




Sličica iz drugog ugla neću postaviti jer je moj nevaljalko odmah kleknuo u prvo blato te zamusao Sneška od glave do pete, ali tako ti je to kada si brz i hitar! :D Postavljam sebi pitanje, da li je to možda zbog novih čizmica koje sam ipak našla ili... Uskoro ćemo i o njima malo detaljnije, a do tada šaljemo vam pozdrave! :))






You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM