Guga Christmas Tree

06:17:00

Napokon, nakon malih poteškoća stigao je i Guga paketić na naša vrata. Kao što sam već pre par dana objavila, u saradnji sa Gugadžina timom, na blogu ćete u par navrata imati prilike da vidite neke unikatne stvari iz njihovog asortimana. Za njih sam sasvim slučajno naletela na facebook-u i prosto se oduševila kreativnošću i originalnošću koju nude.. Uverite se sami! ---- Klik na GUGA LINK

Pa da počnemo... Danas na red dolazi predivan duksić u duhu Božića, koji mi se najviše svideo zbog kombinacije boja. Crna-bela-siva su za mene must have boje u Nicolasovom ormariću. :)




O samom materijalu ne moram ništa ni da pričam, mek i pre svega topao, što mi igra veliku ulogu pošto ipak, tek dolaze hladni dani!




Da li sam spomenula, da pored duksića sada nemamo brige oko traženja dude? :D I taj problem smo rešili ovom slatkom kačilicom koja čak ima i zubiće na sebi (ako se nisam prevarila. :D)



Niki je ovih dana previše hitar, a pošto sam današnji "photosession" morala sama da odradim, jedva se izborih sa malim nevaljalcem!:D



Jedva sam pronašla mesto koje malom manekenu odgovara, ali gledajući sada slike mislim da smo uradili dobar "posao" ! :)


Po svemu sudeći, ipak, mislim da je i on zadovoljan duksićem, što je i najvažnije, jel tako? ;)




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM