Sophie La Girafe

05:57:00

Žiraficu sam milion puta videla na Instagramu, bila mi je jako slatka i sve to, ali sam iskreno, mislila da je to samo obična igračkica koju sada svi kupuju svojim bebama...  Onda sam nešto čačkala i vrzmala po Facebook-u i naleteh opet na nju, pa opet i opet. Eh, tada mi je već stvarno bilo dosta i krenula sam u potragu, kao prvo da nađem njeno ime i za šta uopšte ona služi.

Tada sam pronašla - Sophie La Girafe, glodalica, napravljena od prirodno ceđenog kaučuka, koja postoji već dugi niz godina, (ne znam kako mi je to promako) uz koju se proizvodi i organska kozmetika za naše najmlađe. Uz sve to, ne samo što pomaže pri nicanju prvih zubića  već je sama po sebi proizvedena tako da pomaže bebi u razvoju svojih čula. Zvuči primamljivo, zar ne?:)

Tada sam shvatila da postoji mala prepreka u svemu ovome. Kako da je nabavim u Srbiji? Ne smem ni da pomislim koliko bi koštala cela stvar sa narudžbom i dostavom iz inostranstva... Onda sam ponovo, sasvim slučajno naletela na Facebook stranicu PurityBox KLIK na LINK - PurityBox i pozitivno se iznenadila! Oni već u svojem asortimanu imaju Sophie kozmetiku a u decembru će se Sophie Žirafica moći takođe naručiti na njihovom sajtu! Trenutno, u ponudi imaju Praznične boxeve a cena boxa je cena najjeftinijeg kozmetičkog proizvoda plus cena žirafice umanjena za 10%! 
Za sada nismo imali priliku Nicolas i ja daprobamo neke od proizvoda, ali kao i svaku mamu, svaka novost me prosto mami i zanima!:D
Jedina mala, hajmo reći mana, po meni jeste cena, koja jeste za evropski standard možda, ali baš i ne za većinu plata u Srbiji, bar po mome mišljenju... Na žalost, ne može svaki roditelj da odvoji 1000-2000 rsd za jednu kremicu ili kupku za svoje mezimče, iako možda to silno želi. To naravno nije do PurityBoxa već samo proizvođača, ali nadajmo se svi zajedno da će mu se standard jednog dana promeniti, za dobrobit svih beba širom Srbije! :)

Ceo asortiman PurityBoxa možete pogledati na sajtu - PurityBox



Saznam li neke novosti, kuckamo se naravno, istog trena! Bye :*



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM