Mama & baby fashion + weekend

13:45:00

Ah, taj vikend. Čekamo ga čitave nedelje i bukvalno prođe dok kažeÅ” "keks"! Imali smo jedan zaista lep vikend. Sunce, toplo vreme, tata, mama i beba....sve na okupu i sve onako kako treba.

Imala sam u planu, kao Å”to već napomenuh danas, da Vam objavim u jednom postu dva mama & baby outfita te nekoliko meni dragih sličica koje sam Å”kljocnula u prethodna dva-tri dana, ali da... Nisam uspela u tome u potpunosti. Naravno da ne ide sve onako kako zamislimo kada imamo hiperaktivnog dvadesetomesečnog nevaljalca pored sebe. Upravo zbog toga ga i ne krivim. ViÅ”e sreće drugi put, mama! šŸ˜

Ne znam kako je sa ostalim mamama, ali ja prosto volim da uklapam svoju garderobu sa njegovom... Ako ne u potpunosti, onda gledam da nam bar neki komad odeće bude u istoj nijansi, boji ili bar na sličan fazon. Pa kako to izgleda da sam ja u trenerci a on u cipelama? Razumete bit... 

Nisam dugo razmiÅ”ljala kada sam zavirila u njegovu ormarić... Zgrabila sam proÅ”logodiÅ”nji H&M kompletić poÅ”to znam da ga joÅ” dugo neće moći nositi, a zaista mi je drag, nekako baÅ”, baÅ” šŸ˜ƒ Kada je već njegova odevna kombinacija bila crno/bela lako sam sebi iskombinovala suknju i majicu u istim bojama. I to je bilo to. Nikome nije moglo promaći da nismo mama i sin. šŸ˜






A kao Å”to to uvek beÅ”e, nakon nekoliko neuspelih pokuÅ”aja dobili smo dve, 'ajmo reći relativno zadovoljavajuće slike... I to zahvaljujući mužu koji je imao strpljenja za nas, i viÅ”e nego obično šŸ™ˆ Hvala, tataa!

Nedeljni outfit je trebao da bude malo drugačiji i opuŔteniji ali igrom slučaja (ne znam zaista kako) nisam se naŔla ni na jednoj od slika. Ipak mislim da je razlog tome bila jurnjava za Nikijem zajedno sa fotoaparatom u ruci...




A slično tako beŔe i prethodni dan....




Inače, kucanje po tuđim kapijama je veoma zanimljivo, znate? šŸ™Š
Obožavam sve te njegove ludosti i nestaŔluke. Zaista bi nam život bio dosadan bez dečice, slažete se?!

A za kraj... Nakon iscrpljujućih dogodovÅ”tina, kako drugačije poći kući, nego na tatinom ramenu. ❤ 


To bi bilo to od nas... Nadam se da Vas nisam previŔe udavila pričom ali ipak je u pitanju jedan meni VEOMA drag vikend koji sam evo, rado podelila sa Vama. :)

Da li ste se i Vi lepo proveli? PiŔite mi...
Do sledećeg kuckanja, ljubimo Vas! 





You Might Also Like

3 comments

  1. Ti nisi primjetila ali on i tata su se uparili drugi dan šŸ˜‚šŸ˜‰

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma jesam ali ko njih Å”iÅ”a kada nisu hteli mamu slikati! šŸ˜‚ Å”alim se, naravno... Trebala sam ih tako uparene pomenuti možda, kada bolje razmislim. šŸ˜• Valjda se neće ljutiti, nećemo im reći šŸ˜‰šŸ˜˜

      Delete
    2. Ma jesam ali ko njih Å”iÅ”a kada nisu hteli mamu slikati! šŸ˜‚ Å”alim se, naravno... Trebala sam ih tako uparene pomenuti možda, kada bolje razmislim. šŸ˜• Valjda se neće ljutiti, nećemo im reći šŸ˜‰šŸ˜˜

      Delete

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM