Daily Home Inspiration | Ingvild Home

06:22:00

Petak je, svi smo usporili i jedva čekamo vikend, jer ono, znate, vikend je vikend zar ne? Iako sam stay at home mama ovi dani u nedelji mi uvek dođu kao šlag na torti. Nije da se nešto na kraju nedelje promeni... veš, ručak, prašina i beba su i dalje tu ali ipak samo saznanje da vikend kuca na vrata, itekako prija. 

Da pređem na stvar i na današnji post, jer je ovaj spori petak kao stvoren za razgledanje tuđih domova... 

Danas ćemo da zavirimo u jedan "Instagram stan" koji možete da pratite na profilu @ingvild90 i koji će Vas zasigurno oduševiti. 
Ja sam se iskreno, zaljubila u svaki deo ovog stana (sem u mačku, glavnog aktera na većini slika koju sam ja zaobilazila koliko sam uspela jer nešto i nisam neki ljubitelj istih, sorryyy :D )

Bez mnogo priče i sa malo više slika nego inače, bacimo pogled i uživajmo zajedno.




















photo source: @ingvild90
/all credits goes to the owner/

Koja je Vaša omiljena prostorija? Ja ovaj put glasam za kuhinju.

P.S. ako neko zna tajni recept za ovako besprekorno čist stan, znate gde da mi pišete :D

Do sledećeg kuckanja, pa-pa!


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM