Preporuka Meseca | H&M Sneakers

04:29:00

Već dosta dugo razmišljam o tome da uvedem još novina na blog. Kao i svaka majka često kupim nešto "na slepo" ne znajući da li će nas to dobro poslužiti ili ipak ne. Baš zbog toga uvodim još jedan novi tip posta koji će biti objavljivan mesečno i u kome ću pisati o nekim našim preporukama. Pa da krenemo.... Biću kratka, obećajem! :)

Odavno sam već bacila oko na cipelice/patikice iz H&M-a i već sam zaista čekala lepo vreme kako bismo isprobali neke od njih. 
Odluka je pala (bilo je zaista teško) na plave, više bih rekla patikice, koje su me prosto oduševile! 
Pošto nama H&M nije blizu, izmerili smo nogicu i naručili ih preko jedne super stranice na facebook-u Jeftina Bebi Garderobica, preko koje ne naručujem ni prvi a ni poslednji put. Imala sam svakakve ispade od strane raznih sličnih stranica od kojih uglavnom nisam ni dobila ništa od poručenog, s toga ako tražite nekoga ko je ozbiljan po tom pitanju, svakako se obratite njima.


Mi smo naručili broj 23, i ruku na srce, ja sam oduševljena. Lagane su poput pera, udobne i prelepo odrađene. Ne spadaju sa nogice (čega sam se bojala) i ne žuljaju. Niki ih je nosio i na bosu nogicu i na čarapice, a u oba slučaja su nam se pokazale preudobne. Nogica se ne znoji u njima kao što sam na početku mislila da hoće, tako da su ovo jedne odlične patikice za ovakav prelazni period. Skroz su moderne, lepo stoje i pre svega, po mome mišljenju veoma pristupačne (cena im je bila oko 1200 RSD). Možete ih pronaći u različitim bojama i dezenima, kako za dečake, tako i za curice takođe. 
Svakako imate moju toplu preporuku ukoliko tražite nešto slično za vašeg mališana. Desetka od nas u svakom slučaju! 








Zaista se lako kombinuju uz sve tako da je jedan par sasvim dovoljan (ukoliko ne želite još, kao npr. ja, koja sam uzela i crne kožne, broj veće za sledeću sezonu :D)


Trebam li da dodam da u njima još brže trči?! :D

Nadam se da Vam se dopada ova nova vrsta postova,
do sledećeg kuckanja, pa-pa!


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM