Prolećni outfit

06:06:00

Danas smo imali jedan brzinski "foto sešn" i na kraju sam dobila nekoliko veoma slatkih i dragih sličica, koje bi bilo zaista prava šteta ne podeliti i sa Vama. 😁 

Iako je već jun mesec uveliko tu vreme nas i dalje zeza, što više nikako nije za čuđenje... Zato hajde da se ovaj post zove "Prolećni outfit" . Jer letnji, za sada, nikako ne može biti. 😒

Kako temperatura neprestano varira, ovih dana najčešće kombinujemo lagane helankice i majičice sa već pomenutim, super H&M espadrilicama (I dalje ih svakome toplo preporučujem). Kačket je takođe H&M, prošlogodišnja kolekcija doduše, ali mislim da ga ni ove godine nećemo nešto mnogo nositi... Uopšte ga ne podnosi na glavi... Imala sam sreće te sam uspela škljocnuti par slika, mada je i model bio dosta raspoložen. 😊 Majičica je iz Zare, lagana i kao stvorena za ovo vreme, dok su helankice otkriće godine, kupljene u lokalnoj prodavnici za neke sitne pare. Ako se dobro sećam (300-400rsd) dok im je kvaliteta savršena! A imaju i crne zvezdice svuda po sebi... Gde ćeš bolje, right? 😏 

P.S. Linkove koje vode do online prodavnica pomenutih krpica Vam ostavljam skroz na kraju, ukoliko Vam zatreba ili Vas nešto čisto zanima...




Dok ne zaboravim... Ovim putem korsitim priliku da pozdravim tetu iz prodavnice koja mi se smejala kada sam kupovala ove helankice, jer kako kaže: " To su za curice, to nije za njega 😱! " Pa, draga teto, ako čitaš ovo nadam se da si se predomislila, jer ja mislim da mu super stoje, iako je dečak. 😁



A za kraj, ko pleše zlo ne misli...


Leto, mi te čekamo! A vi? Daj, recite mi da teta nije bila u pravu! 😁
Do sledećeg kuckanja, puse!


Shop Niki's look //
t-shirt: ZARA
cap: H&M
slip-on sneakers: H&M
trouser: Local store

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM