Daily Home Inspiration | Fiona's Home

15:12:00

Zanimljivo je to što kada jedna devojka ili žena postane majka, počne da se zanima za neke skroz drugačije i nove stvari. Takav je slučaj i kod mene. U poslednje vreme sve više uživam u "razgledanju" kojekakvih sobica, stanova, kuća, (što se dalo i primetiti) i sve češće uhvatim samu sebe kako razmišljam o tome šta bih to u stvari mogla u našoj kući da izmenim, dodam, oduzmem, preuredim. Na Srđanovu (ne)sreću, stanovi poput ovog, dođu mi upravo kao čista inspiracija, te ga ja, svako jutro, umesto kafe, dočekam sa nekim novim idejama "na tacni" . Jer, uskoro sledi krečenje kuće a svi znamo šta to znači. 🙈

Ukoliko volite da provodite vreme na Instagramu, postoji velika verovatnoća da ste "naleteli" na neke od ovih slika jer se nalaze u vlasništvu jedne veoma uspešne žene, Fione, više poznatije kao @Nor_Folk, koji ujedno nosi i naziv njenog veoma poznatog brenda. Od moderne i minimalističke odeće, štoo za decu, tako i za odrasle, do predmeta što se tiču svakodnevnog života, njen brend Nor Folk je postao svetski poznat. Sajt online prodavnice možete pogledati klikom na link http://www.nor-folk.com , a mi možemo da krenemo u razgledanje njenog stana. (Ja ga lično, obožavam)


Pripremite se za jedan prostran i veoma prozračan stan. Pogledajte samo plafon za početak....




Postoji li reč kojom bi se ovo moglo opisati?
 Savršenstvo, možda?








Primetićete da u suštini, i ne preovladava previše sitnica/ukrasa po stanu a on ipak deluje besprekorno. Ah, taj, minimalizam.


Sledi kuhinja... Sa sve Plumen visilicama/lusterima koje je dizajnirao čovek po imenu Nicolas. Kako je svet mali, zar ne? 😅





A sada spavaća soba...




I kupatilo...


A za kraj, terasa na samom krovu... Meni omiljeni prostor...






Reči su suvišne. Dovoljno je gledati i uživati...


A ovo je Stanley, koji nam poručuje da čitamo knjige a ne blogove. Ups. Da li to znači znači da je vreme za krevet? Mislim da, da...



Photo source: @nor_folk
/all credits goes to the owner/

Nadam se da Vam se svideo ovaj stan. Meni je zaista predivan i uređen sa mnogo ukusa. Da li biste želeli jedan za sebe? Moj odgovor zasigurno znate. 😉

Fionu možete da pratite na Instagram profilu @nor_folk, a ukoliko se odvažite da kupite sebi nešto iz njihove ponude, svakako mi javite!

Do sledećeg kuckanja, puse! I laku noć. ❤











You Might Also Like

1 comments

  1. Obožavam Fionu, njen dom i marku. Dobro si rekla ovo je savršenstvo!!! Hahaha ja isto tako mislim, sto je to u djevojkama kad se udaju i postanu majke da krenu gledati samo i uređivati interijere. 😉 odličan blog!

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM