Kids Room Inspiration | TEDD'S ROOM

14:31:00

Ćao, društvo. Iako u zadnje vreme možda deluje da smo se malo "pritajili" , nije ništa strašno u pitanju, jednostavno nas ovo lepo vreme stalno mami napolje. A znate i sami kako dan ume časkom da proleti ukoliko imaš jednog malog nestaška pored sebe. Ili možda, dva, tri u ponekim slučajevima... 

I tako sam ja ovaj post krenula pisati u više navrata ali kako verujem u ono " sve se dešava s razlogom" , mislim da jednostavno nije bilo pravo vreme za njega pošto mi se uvek nešto preprečilo. 😕  

Za danas sam Vam pripremila jedan mali sobičak uređen sa mnogo, ali mnogo ukusa. Sam prostor i nije naročito velik, ali je svaki predmet na svome mestu. Zamolila sam jednu, od meni veoma dragih instagram-mama, Anu, da mi pošalje nekoliko sličica kako bih Vam uspela delom dočarati čaroliju Tedove sobice. Slike su spremne, bacimo pogled, ili dva. 



Ovo je Tedd, i dobrodošli u njegovo carstvo...


Prva stvar koja mi je privukla pažnju jeste ova savršeno dizajnirana...visilica, možda? za garderobicu.
Dopada mi se kombinacija sivog i belog, totalno minimalistički a skroz zanimljivog dizajna. 




Što se mene tiče, volela bih i jedan za sebe!


Pored sada skoro već, must have crne i bele, dominira kao što bi se reklo, "pop of color" što čini ovaj prostor mnogo vedrijim i ispunjenijim.


Tu je i krevetac, neizostavni komad nameštaja... Pogotovo ako se upravo  koristi u prave svrhe. 🙌


A takođe, tu su i detalji, sitnice, nalepnice i igračkice...



A tu je i ovaj predivni BRIO set. Ko mu može odoleti? Meni dođe odmah da spremim nešto za ručak..  😜 



Morate se složiti sa mnom da je između ova četiri zida smešteno mnogo inspiracije i da je pravo uživanje posmatrati detalje i način na koji je Anna sve ovo izvela...


Annu i Tedda kao i još mnoštvo slika iz njihovog doma možete pratiti na Instagram profilu @_little_ivy222 gde Vas očekuje, obećajem, večita inspiracija. 


Photo source: @_little_ivy222
/all credits goes to the owner/

Tedd je spreman za krevet, a i ja sam...

Šta mislite o njegovom sobičku? 
Sledeći ovakav post je ponovo za curice, čisto da najavim. 😙

Hvala što ste bili uz nas i ovoga puta, do sledećeg kuckanja šaljemo Vam puse, nighty night! Xx



You Might Also Like

1 comments

  1. Its helpful for me to decor my kid's room.thanks.
    http://www.ootdchannel.com/

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM