Uskršnji poklon favoriti

04:39:00

Uskrs nam polako najavljuje svoj dolazak a vi ste i dalje u nedoumici i ne pada vam na pamet nikakva mala, slatka sitnica kojom biste rado obradovali mališane. Ili biste rado uredili svoj dom u duhu gore pomenutog praznika, a ni to ne znate kako. Pa, niste jedini. :) 

Sa ovim slatkim mukama se svi s vremena na vreme susrećemo, pa evo nekoliko mojih predloga a i veoma dobrih kandidata za usrećiti mališu ili pak za ulepšati kutak svoga doma. Da li će to biti komad garderobe, poster, igračka ili slatke čarapice - izbor je na vama.

Birala sam domaće brendove, sa Balkana, jer, domaće je najslađe.
Pa hajde da vidimo! 😃







Jer čarapica nikada dosta. Čarape se raspare, izgube, mašina za veš ih pojede ili jednostavno, propadnu u zemlju.
A čarape koje najavljuju proleće - svako mora da ima 🌼




O brendu Bubica sam vam nedavno već pisala na blogu, a bodić koji nam je tada bio omiljeni je i dalje u fenomenalnom stanju.
S toga, prolećna kolekcija istih je pun pogodak! 🍇





Kada smo kod prolećne garderobice, ne mogu a da ne pomenem jedan od naših omiljenih brendova. Nova prolećna kolekcija je predivna a ukoliko imate devojčicu, izbor vam neće biti ni malo lak! 👒

Za dečaka odaberite nešto sa motivom ananasa, tome dodajte jedan slamnati šešir i pravi fensi poklon je spreman! 😉


Nakon garderobe, hajde da pređemo na sam interijer.




Posteri su još od pamtiveka bili u modi. Furale su se omiljene grupe, omiljeni pevači, glumci, automobili, motori...
Sada se furaju nikada bolje stvari, a ukoliko imate prazan zid, nemojte biti u dilemi već trk na njihov webshop i potražite nešto za svoj ukus. 😋


Ako mene pitate, Dilemma ima najlepše postere na našim prostorima te zadovoljava svačije ukuse. Ukoliko ste ljubitelj minimalizma ili ipak volite pastelne nijanse, ponovo ste na pravom mestu. 





Dream je jedan presladak brend iz Hrvatske o kome još nisam stigla da vam pišem ali me je i on osvojio iz prve.
Ako ste u potrazi za nečim što ima veze sa zekama, moja topla preporuka su njihovii ruksaci od eko kože ili korpice za odlaganje igračaka/sitnica...🐰








A za kraj, ono najslađe. I sami znate koliko smo zaljubljeni u ovaj brend. Personalizovane drvene kocke će biti zaista odličan poklončić u svakom uskršnjem gnezdu, na vama je samo da odaberete kombinaciju boja i oduševljenje je zagarantovano. 🐨

Trudila sam se da vam u ovom postu kratko ali jasno prikažem nekoliko naših brendova koje će učiniti Uskrs još šarenijim i divnijim.
Verovatno ste već na samom početku posta primetili da broj 1 nedostaje. 😃
Namerno sam to uradila, jer na prvom mestu, pored svih poklona, uvek mora da stoji ljubav. 💕

Da li imate i vi neke vaše favorite?
Predložite mi, pišite mi.
Kuckamo se uskoro,

Nikolas i mama 💋





You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM