Kids Room Inspiration | Chet's toddler room by Tarina Lyell

11:11:00

Ćao, drugari. Napokon. 😃

Svi mogući praznici su uveliko iza nas i više ne mogu, niti smem da se izvlačim i odugovlačim pisanje. Zato, evo nas. Odmorni, spremni, puni novih ideja i prepuni inspiracija. Jeste li spremni? Tri, dva, jedan -krećemo! 

Za veliki "comeback" sam odabrala jednu predivno uređenu sobicu dečaka po imenu Chet. Chetova mama Tarina je po struci dizajner, fotograf a isto tako i blogger pa s toga sama sređuje i preuređuje Chetovu sobu. Iskreno, pomalo sam ljubomorna na mame dizajnerke jer smatram da im sređivanje bebišine sobe ide kao od ruke odnešeno. Hajde da zavirimo u njegovo carstvo i biće vam sve jasno... 😃


Za sam početak, ovo zlatokoso dete je Chet a ovo je njegov kutak koji će se kroz slike (videćete i sami) pomalo menjati ali stil ipak ostaje dosledan maminom ukusu. 
Veliki izvor svetlosti, je smatram, veoma bitna stavka u svakoj dečijoj sobi a ovde toga ni malo ne manjka.
(ponovo sam ljubomorna)





Svaki detalj je zaista na svome mestu, morate priznati. Teško bi bilo ovde išta menjati.






Slična polica za knjige jeste moj sledeći projekat u planu. 
Samo čekam pravi trenutak da bebiša zavoli knjigice i krećemo u malo sređivanje jedne prave biblioteke. 
Poseduje li Vaš mališa išta slično? 😃




Veoma je važno menjati krevet u skladu sa rastom deteta, a to je slučaj i ovde. Ovaj krevet me jednim delom veoma podseća na Nikolasov 'SUNDVIK' iz Ikea-e i verovatno mi se zato i zaista dopada.
Detalji su naravno i ovde veoma važni.
Details, details it's all about the details. :)





Soba iz drugog ugla deluje takođe neodoljivo. Izbor boja me i ovaj put oduševljava a za oko mi ja zapao moram da priznam, preslatki šporet u mint boji. Dečaci kuvaju takođe! 😏




DIY preporuka dana: ukoliko vam se kojim slučajem odlome vrata rerne, poslažite knjigice i voila! Imate još jednu unikatnu i preslatku policu! 😉

Tarinin rad možete da pratite na Instagram profilu @oh.eight.oh.nine ili posetiti njen blog https://oheightohnine.com.au/

Photo source: @oh.eight.oh.nine
/all credits goes to the owner/

Šta kažete na ovu fenomenalno uređenu dečiju sobicu? 
Da li biste se usudili išta promeniti u njoj? 
Pišite mi, radoznala sam.

Do sledećeg kuckanja, pusa od nas,

Nikolas i mama. 💋



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM