Beba Kids Style

06:34:00

Ćao, drugari! 😃 

Drugi mesec po redu uz naše drugare iz Beba Kids - a se polako bliži kraju pa sam rešila da i ovaj mesec podelim sa Vama neke slike i po koje utiske. 


Moje prve utiske o Beba Kids - u možete pročitati OVDE, a ni ovaj mesec se nije ništa znatno promenilo, sem na bolje, iskreno.
"Peri - deri" sistem je svima Vama verovatno poznat a upravo takva situacija je i ovde. 😃


Jaknica je, kao što vidite i sami, i nakon intenzivnog oblačenja tokom čitave zime u odličnom stanju. Mislim da bukvalno ne postoji niti jedna nit na njoj a da se pomerila dok sam o njenoj toplini već pričala. Znači, i dalje mi je ona favorit a sada je možete uloviti i na ooodličnom sniženju! 😉




Ovo je bio jedan "casual" pokušaj slikanja sa balonima ali na kraju, i nije loše ispalo. 😅 Ne znam da li postoji još po neka mama sa sličnim mišljenjem, ali nekako, uvek imam osećaj da se u farmerkicama dete ne može osećati najudobnije niti slobodno kao što bi se osećalo u trenerkicama ili komotnim pantalonicama ali sam se ipak, na kraju, smekšala ovim istim koje vidite na slici.


I čik pogodi - nisam se pokajala jer o udobnosti ne treba više ni da pričam, priložene slike govore same za sebe. 😋



Kada ovako pogledam slike, ovaj mesec smo ipak bili u nekom ozbiljnijem fazonu i ređe smo nosili trenerkice nego inače.




Kaputić đubretarac na koji sam "naletela" je takođe big hit i odlično se uklopio uz tatin, za doček Nove. 🎉
Ono što čekam jeste malo lepše vreme da ga počne nositi češće.



Kombinacija je zaista mnogo...


Dok mi je jedina mala zamerka ta, što smatram da šal sa slike dole, nije dovoljno dugačak. Ili je samo do mene. Ili sam zaista crazy mom koja voli da ušuška dete onako pošteno i okomota šal barem tri puta oko njegovog vrata. 😂 (Okej, možda je dosta i dva, ali za svaki skučaj neka bude tri!) 😀


Sve navedene stvarčice kao još i mnoštvo drugih, možete pronaći na njihovom webshop-u http://www.bebakids.com/ ili u nekoj od Beba Kids prodavnica.

To bi bilo to od nas. Nadam se da sam nekome pomogla pri nekom budućem odabiru te da Vam se i slike dopadaju. 😃

I ne zaboravi, kada si nestašan pa mama hoće da te pošalje na Mars - ti se u skladu sa tim i obuci! 🚀 😉


Kuckamo se uskoro,
Nikolas i mama 💋









You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM