Ready for Halloween | HARRY POTTER COSTUME

14:01:00

 Okej, upravo sam najavila jedan post u duhu Božića, a nisam objavila još ni onaj koji sam obećala za Noć Veštica (?!) 🙈
 Sada je već više nego očigledno da zaboravljam te da je pravo vreme da nabavim sebi neki planer ili nešto slično.
 Pa, Noć Veštica je već uveliko prošla tako da se ni ne nadam da ću Vas inspirasti ali možda neku ideju pokupite za sledeću godinu.  Šta je, tu je, starim to je jedino sigurno. 😜 

Mislim da je dvogodišnjake najteže maskirati. Poznati su po tome da neće da miruju na jednom mestu te bi svako "strano telo" rado sklonili sa lica. Upravo zbog toga sam došla na ideju da uz minimalan napor, kako njegov tako i svoj, dođemo do željene maskice. Nije mi trebalo zaista mnogo, jedna smeđa senka za oči (koju svaka žena zasigurno ima) i nekoliko krpica iz našeg ormara.
Napominjem, za ovaj look nisam ništa morala da kupujem.
Onaj ko me prati na Instagramu verovatno već zna da smo odabrali kostim Harry Potter-a, a evo kako je to izgledalo 😃











Mislim da smo se znatno približili originalu, elem da je bebiša hteo da se slika bez dude - gde bi nam bio kraj?!
Ipak se nisam smela kačiti sa njim, jer, šta da me je na kraju pretvorio u žabu? 😉



Šta Vi mislite o mini izdanju Potter-a? Da li Vam se dopada? 
Pišite mi svoja mišljenja,
a do sledećeg kuckanja, pa-pa 💋

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM