Božićni medenjak sa BubicaBaby

11:25:00

 Ćao, drugari. Jesen nam polako izmiče a ako mene pitate, novembar mi je najgori mesec u godini. Pun sivila i mraka, nekako mi je sav ni vamo ni tamo, dok svo iščekivanje Božića deluje kao čitava večnost. A onda nas je, u toku noći posetila jedna mala Bubica i učinila ovo iščekivanje mnogo, mnogo slađim. 
 Reč je ponovo o jednom domaćem brendu (naravno) za sve naše klince i klinceze, lepotanoviće, medenjake, beogradske dečke a i beograđanke, one male slatkice.
Bubica se bavim izradom najmekših bodića, kapica i majičica, sa gore pomenutim natpisima i specifičnim dezenima koje su mi svakako must have, ako ste upravo u ovom fazonu, naravno. 😃
Moj lični medenjak obožava da spava u ovom bodiću i tu ga potpuno razumem. Materijal je fenomenalan, rastegljiv i udoban - verujte mi na reč. 
 "Zahvaljujući" ovim tmurnim novembarskim danima, nerado ostajem bez idealnog dnevnog svetla za slikanje, tako da Vas ovaj put neću počastiti hrpom slika Nikija, u ulozi medenjaka. Ali, to nikako ne treba da Vas spreči da sami odlutate na njihovu stranicu  OVDE i pronađete svoj omiljeni komad. ☺









Opremite se drugari na vreme, medenjaka u kući, nikada dosta 😉
Do sledećeg kuckanja, pa - pa 💋


You Might Also Like

1 comments

  1. Mi imamo dva bodica i majicu,znaci toliko dobar materijal,toliko mekan,postojane boje...peri-deri

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM