MicroWOLF playtime style!

00:53:00

Decembar nas definitivno iznenađuje svojim vremenom pa umesto da se igramo u snegu - mi se igramo u pesku. Zahvalna sam na tome što i pored sunca koje uveliko sija, nije nešto preterano toplo, te se bar malo oseti duh Božića i praznika koji dolaze.. Ja ipak volim zimu najviše. :)

Kao što rekoh, sunce je ovih dana doista zubato s toga nam je trebalo nešto što će nas držati toplim i ušuškanim tokom igre pored kanala. Pravi izbor za to je definitivino MicroWOLF i njihova preeeslatka kapica kao i šal koji su nama stigli u predivnom kompletu! Pre svega me je oduševio materijal, jer kao i svaka majka gledam da mi beban nosi što više pravog pamuka i kvalitetne odeće na svojoj nežnoj koži. Još jedna stvar koja me je potpuno oduševila jeste kombinacija boja koja je pravi odabir za ovo praznično vreme. 

Uostalom, da ne dužim dalje, hajde da vidimo kako to sve zapravo i izgleda! 



Imala sam u planu da ga slikam pored vode, na klupi, kao nekog pravog macana...uspela sam u tome, ali samo u par navrata.. Bio je miran svega par sekundi a sunce nam je takodje pravilo problema. Bravo za nas! :D





Nakon ovog, za njega, totalno dosadnog dešavanja sledi nešto mnogo zanimljivije,naravno-pesak! 



 Preslatka kombinacija boje šala i kape su se odlično uklopile sa F&F majičicom i H&M pantalonicama koje se trudimo što više nositi jer su nam...pa, sada već stvarno na knap. :D




Moram da priznam da je ovo prvi put da je zapravo uživao u pesku. Uživali smo i mi gledajući njegove male gluposti i šašave ekspresije lica :)


Pre nego što krenemo, normalno, treba proviriti gde god je to moguće :D


A pošto se mama umorila, da je malo nahranim sa po kojim listom :D Hvala Niki, bilo je ukusno!

Gledajući ga ovako sa ovako slatkom kapicom na glavi, ozbiljno razmišljam da naručim i sebi jednu! Tata je već izrazio želju za tim, i postavio nam uslov - ukoliko ne dobije jednu i on, uzeće Nikijevu za sebe. :D 

Ukoliko se neko od Vas odlučio za jednu sličnu, posetite MicroWOLF na Facebook stranici i poručite svoju kombinaciju. Nisu kapice i šalovi jedino što imaju! ;) Klik na link >>>> MicroWOLF

A mi se vidimo sledeće godine! Happy New Year!
Xoxo, Nicolas and Us

VAŽNO! Ne propustite nagradnu igru koju organizuje MicroWOLF, svi detalji su na našoj facebook stranici!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM