LAST-MINUTE X-MAS SHOPPING

12:03:00

Božić je stvarno blizu a ja i dalje ne znam šta  sve staviti Nikolasu pod jelku. Sem robica (čega uvek ima dovoljno) i igračaka, ništa drugo mi nije palo na pamet. Sledeći problem je bio odabrati nešto što će ga zaista i zanimati, što je u njegovom uzrastu prosto nemoguće.. Ali... Tražila sam kvalitetne drvene igračke te sam završila na sajtu IKEA-e.  Pošto je najbliža njihova prodavnica u Mađarskoj\Hrvatskoj, angažovala sam drugaricu (tj.njenog brata) za malu nabavku istih, i hvala im puno na tome! :) 





Odabrala sam igračke,koje po meni, idu uz njegov uzrast i pomažu u razvoju motorike. Pošto u poslednje vreme obožava da gura autiće po podu,stolu ili krevetu, drveni set vozić će nadam se, biti pun pogodak. Pokušala sam danas da ih umotam i spremim ali čak i ovako u najlonu su mu bile i više nego zabavne. Držite mi fige da sam dobro odabrala! ;) Pokušao je po koju i zagristi, ali ipak nije to, to... 







Ostalo je svega još par dana do Božića pa ukoliko imate neki dobar predlog za još neki poklončić, napišite mi, razmatram sve mogućnosti, ipak mi je ovo prva beba i još uvek se učim! :) 


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM