Mommy makeup

05:57:00







 ...paa, mame drage, u koju grupu spadate? Da li vam je za svakodnevnu šminku potrebno mnoogoo proizvoda ili vam je dovoljno ovoliko koliko i meni? 

 Iako je moj blog posvećen baby-mommy-daddy stvarima, ipak sam odlučila da napravim jedan brzinski post o šminci, jer smatram da je to deo života svake mame. Čisto da i to pomenemo, pa što da ne! :)

 Kao cura (mada to ja još uvek i jesam :p), stalno sam visila po raznoraznim yt kanalima i stalno gledala kojekakvo šminkanje, imala u planu da kupim mnoštvo kvalitetnih stvarčica ali onda se desilo naše malo čudo i sve ostalo je postalo malkice..manje bitno.

 *** Kada smo već kod yt kanala, izdvojila bih jedinu curu sa naših prostora koju sam pratila (u poslednje vreme malo manje, sorryyy...)a koja je i sama novopečena mama te sa šminkom radi čuda! Klik na link i nećete se pokajati. I sama sam naučila dosta stvari od Sofije, verujem da ćete i vi. :) (Šaljemo puse Sari punoo!)***

 I dalje volim šminku ali samo šminkanje je postala svakodnevna borba jer, naravno, Nikolasu uvek treba baš ono što mama uzme u ruke! Zato mama ne može ni da nađe onu jednu,... jedinu četku za rumenilo, ali okej Niki, nema veze! :P

 Da ne dužim dalje, pored manjka vremena za kupovinom šminke, uzimam samo ono provereno, brzo utrčim u prodavnicu, zgrabim što mi treba i hajmo dalje.. Iz kutije haosa izvadila sam uglavnom ono što koristim svaki dan pa malo da proćaskamo i o tome.. :D

Novo otkriće za mene je Aurin tečni puder od kojeg sam napokon našla pravu nijansu, onu najsvetliju, ali zaista najsvetliju. Kao bronzer koristim Avon Glow kuglice, koje imam već dosta dugi niz godina i meni su super. :D
 Sledeća stvar bez koje ne mogu je Essence I♥Extreme maskara, koja je meni najbolja i ne treba se o njoj više ništa reći.. Što se tiče očiju, rado uzmem Essence-ove senke, sasvim su solidne što se mene tiče, kao i njihove četkice, te četkice marke Ebelin koje se takođe mogu kupiti u DM-u. Za mene, koja ne moram da imam makeup kao sa naslovne strane - sasvim dovoljno! :) 
 Među omiljenim sitnicama nalazi se još i beauty blender naravno, Garnier Protect za usne, IQ cosmetics paleta senki na koju sam naletela u Bipi (Hrvatska) i za sada, dva omiljena laka za nokte Oirflame ljubičasti, pravi jesenji, i NYC - pravoo iz Amerike! 


Post se možda stvarno malo odužio, ali ipak je to samo šminka, zar ne? ;)

You Might Also Like

2 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM