DIY | Monochrome Easter Eggs

23:31:00

Pošto se drugi zeka ove godine poklapa sa 1.majem, mislim da se neću još jednom upuštati u avanturu pravljenja crno \ belih jajceka. Nije da je bilo teško ali pošto je uskršnji doručak kod svekrve, zašto da se ponovo mučim? You know what I mean. :D 

Pošto sam dobila mnogo upita o tim famoznim crno \ belim jajima, evo jedan mali DIY postić o njima.

Ukoliko želite da postignete što belji efekat potrebno je da jaja prokuvate u vodi i sirćetu. Vodite računa da količina vode bude u srazmeri sa količinom sirćeta. Znači, na litru vode ide litra sirćeta.

Sledeća stvar koju ja nisam uradila, a možda sam trebala, jeste da se u vodu sipa i malo soda bikarbone koja bi trebala još više da izbeli jaje. Ali eto, ne znam, nisam probala...

Kuvala sam jaja jedno 10-15 min. kao što i inače radim ALI vodite računa da ceo proces obavljate u provetrenoj prostoriji dok bebači spavaju jer je miris koji isparava zaista jak!  Sledeća stvar na koju treba da obratite pažnju jeste da jaja prokuvavate u što višljoj šerpi ili loncu jer će vam u suprotnom, sva pena iskipiti napolje, kao što je bio slučaj kod mene. :D 

Kada završite sa prokuvavanjem, pod mlazom vode blago istrljajte svako jaje sunđerom. Videćete kako se guli ona krem kora jajeta. To značu da ste uspeli.

Nakon što ste ih istrljali i ohladili sledi ukrašavanje koje neću posebno da opisujem. Pustite mašti na volju, ukrasite ih po svom ukusu ili ostavite ih tako bela....šta god! 

Naša su ispala ovako, a ja sam bila prezadovoljna.



A i Niki takođe! 

Nadam se da sam vam barem malo pomogla, prosledite ovaj post vašim prijateljima i obavezno mi javite kako su vam uspela! 

Do sledećeg kuckanja, pa-pa! 

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM