Daily Home Inspiration | Mae's Home

05:16:00

Ovih dana malo odmaram od kuckanja. Prebrzo nam prolaze dani, lepo vreme je napokon tu a mi većinu vremena provodimo napolju. Tata je na poslu od jutra do mraka a Niki mi za to vreme crpi SVU energiju. Ali, dobro, šta je tu je. Moj je, naš je. Nevaljao je, ali OK. :)

Znači, ovaj put Vas neću gnjaviti pisanjem, ili možda da? Šalim se, not today!  Za ovaj post svakako, nisu potrebne reči...
Danas gledamo slike jednog prelepog stana Mae Gabriel, mame i blogerice, čije slike i postove možete pratiti na Instagram profilu @maegabriel ili na web stranici http://www.maegabriel.com

Kao što bi Andy Warhol rekao: 

"I never read, I just look at pictures." 

Enjoy!
















/all credits goes to the owner/

A za kraj, kako Vam se dopada moj novi izgled bloga? 
Hvala mnogo Bojani @itsboyana na odlično odrađenom poslu! 


You Might Also Like

2 comments

  1. kopiram i ovdje :)
    Novi izgled bloga je super! Bravo i za Bojanu smile emoticon Obooožavam Mae! Sviđa mi se i promjena tema bloga, zanimljivo je žene kad postu mame bace oko na interijer jel da ? smile emoticon

    ReplyDelete
  2. Hvala,Nancy! Nadam se da sada uzivas :) Veliki poljubac od mene. :*

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM