Rođendanko | NICOLAS TURNS TWO

03:22:00

Prošao je i taj dan. Iako treba da bude najsrećniji u godini, samo mame će umeti da me zaista razumeju kada budem rekla da mi je upravo taj 20.septembar ujedno i tužan, isto toliko koliko je srećan.
Sada već drugog po redu, dvadesetog septembra postajem svesna da moja beba raste. Nije više mali kao pre i to me često rastužuje 😪 Zove me kada mu nešto treba, a i ako mu ipak ništa ne treba, obožava mačkice, voli mahati avionima na nebu i upravo dok pišem ovo, hrani smokijem Mašu preko tableta i govori joj "njam njam". Naše malo čudo, šašavo. ❤ Ma gde to vreme tako leti?

Pa, kako na taj dan duplo slavimo, ne bi bio red da tata izostane iz svega. Iako je izrazio želju da ne želi 30 svećica na torti, slikanje nije mogao (čitaj, smeo) da izostavi. 😋 

Slavlje je kao i obično, bilo samo za uži deo porodice, jer tako mi je nekako najdraže. Okruženi ljudima koji najviše vole Nikolasa, imali smo zaista sladak rođendanac. 

Volim da je sve na svome mestu, pa sam za outfit odabrala predivan romperić sa stranice Monster Fancy koji je zaista najmekši na svetu! Dugo sam tražila ovako nešto na našim prostorima, i ko čeka taj i dočeka. Ja sam im prenela viziju, oni su ga sašili a Niki je svoj rođendanac dočekao u najkomotnijoj mogućoj varijanti. Svakako bacite pogled na stranicu, toplo preporučujem ovaj neizostavni komad fancy stvarčice; prljao se, brljao se a romperić je i dalje kao nov! To želi svaka mama, zar ne? 😉

Kao što se moglo od mene i očekivati, odabrala sam vrlo minimalističku tortu ali ipak nisam htela da se izgubi čar detinjstva. Videćete da jedna vrlo jednostavna torta može zaista lepo da izgleda, uz sitne detalje koji sklapaju sve na svoje mesto. Životinjice su one obične, koje svako dete verujem ima, kupljene kod china man-a, dok smo kapice radili tajo i ja. Makaze u ruke, pištolj sa vrućim lepkom, čokoladni smoki kao vrh kapice, malo mašte i voila! 




Pogledajte i sami neke od trenutaka koje ću rado pamtiti. ☺ ❤




















You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM