Mama & kid outfit | LET'S ROCK 🤘🏻

06:25:00

Za početak, moram priznati da sam morala sebe ispraviti prilikom pisanja naslova ovog posta. Ne znam da li mahinalno ili podsvesno, ali prvobitno sam napisala mama & baby. Pa... On je sada sve samo ne bejbi. Porastao je, i to za tren oka. Ma kuda tako brzo rastu, hoće li mi neko reći? Hajde, neka neko malo ovo vreme zaustavi... 🕐


Elem, iako mi ponekad dođe da plačem za onom malom ali velikom, bucmastom bebom, ipak se radujem njegovom odrastanju, nekim novim zajedničkim trenutcima i otkrivanju nekih novih stvari. Kao što je, na primer, muzika.

Čisto da napomenem, kada odraste neka sluša šta mu je volja. Hoće li slušati Baha, Daru, Cecu, Biebera ili Metallicu - na njemu je. Biebera volim i sama, čisto da se zna. A nemam ništa ni protiv Baha. A o Metallici ni nećemo. 😉

Inspiracija za ovaj post mi je bio jedan veoma drag događaj. Naime, tokom protekle zime, po cele dane smo ušuškani nas troje, gledali tada Nikijev omiljeni crtani "Angry Birds" . Kako smo ceo crtać naučili od A-Š, prešli smo na neki drugi, treći, četvrti, a "Pipe" (kako Niki zove ptice iz crtanog filma) su se polako zaboravile. Sve do neki dan kada smo ponovo, nas troje, autom kružili ulicama "dok ne naiđe neka dobra pesma na radiu" . Ubrzo mi je bila puna kapa reklami i vesti te sam rekla Srđanu da prebaci na cd, znajući da Black Sabbath, kojeg dugo nismo puštali u autu, spremno čeka da zasvira. Krenula je prva pesma i nije prošlo ni 10 sekundi a sa zadnjeg sedišta se začuo Niki : " Mama, tata, pipaaa, juhuuu! " Sinulo nam je. Upravo ta prva pesma sa cd-a Black Sabbath-a je korišćena kao uvodni soundtrack u gore pomenutom crtanom filmu, a on je istu prepoznao, posle četiri meseca. 😍😂 Ljudi moji. Kakvo oni pamćenje imaju! Oduševljeni, pomalo i dalje zbunjeni , morali smo poslušati "Pipu" još jedno pet puta isti dan. Jer to je rock. I rock se voli. Od malih nogu. 😉

Na žalost, i dalje sam u potrazi za komadima odeće gore pomenute grupe ali tu su neprevaziđeni Guns-i , čije natpise vrlo lako možete naći na mnoštvu garderobe... 

Nikolasu je nedavno stigao ovaj prekul romperić od naših drugara MonsterFancy Kids te se ispostavilo da je bio savršen za naš "rock day" . 

So, let's rock u letnju šetnju. On i ja, ma pravi rokeri 😉🤘🏻





N's outfit:
"Peace" romper - monsterfancykids
Cap & shirt - H&M
Sneskers -Nike

Mom's outfit:
"Guns 'n Roses" dress - Butik Sandra




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM