My Scandinavian Inspired DIY Advent Calendar

14:31:00

Ćao, drugari. Napokon nađoh vremena da dovršim i ovaj post. Nadam se da nije kasno za neke od Vas pa hajde da počnemo. :)

Ove godine, jedina stvar koju sam sigurno znala jeste da želim adventski kalendar. Ne neki kupovni i nikako ne obični, po mogućnosti u skandi stilu - i to je bilo sve. 😄 Od čega da krenem, kako da počnem i šta u stvari tačno da napravim, nisam imala ni na kraj pameti. Onda sam se obratila svome dobrom drugu Pinterestu i uz malo truda, naleta inspiracije i pomoći sa strane (malo je uskočio muž, malo moja sveki), dobila sam krajnji rezultat sa kojim sam i više nego zadovoljna.





Ako ćemo iskreno, najviše vremena mi je bilo potrebno za punjenje kesica i njihovo samo kačenje, dok je čitav postupak bio zaista lak a mnogo efektan.

Sve što Vam je potrebno za izradu ovakvog kalendara, jeste:

- jedna grana (dužine, debljine i oblika po izboru)
- nekoliko grančica jelki za dekoraciju
- 24 papirnatih vrećica (a može i papir, običan, natron, ukrasni ili kako Vam je želja)
- mala spravica za bušenje rupica na vrećicama
- marker za ispisivanje brojeva po vrećicama
- puuuunoooo konopca i
- PUUUNOOOO poklončića 😊

Sam postupak je, kao što već malopre napomenuh, jeste vrlo lak. 
Uzmite odabranu granu, okomotajte oko krajeva dovoljno konopca kako biste bili sigurni da je sve čvrsto i sigurno te okačite istu na ekser.
Papirnate vrećice ukrasite brojevima, napunite poklončićima, i izbušite rupice na svakoj od njih.
Kroz svaku rupicu provucite po jedan konopac, najbolje različite dužine kako bi sve na kraju izgledalo što slobodnije i rustikalnije.
Svaku vrećicu zavežite za granu, bilo po redosledu ili ne, ne možete pogrešiti. 
Ja sam na kraju dodala nekoliko grančica jelki i lampice i voila!



Vaš advenstki kalendar je gotov a možete ga ostaviti i diviti mu se tokom čitave zime. 😃 

Izbor na Pinterestu je zaiste velik i samo je mašta granica. Ukoliko ovaj naš primerak nije onaj pravi za Vas, ostaviću Vam dole nekoliko sličnih ideja za izradu istog. Vešte ručice i malo slobodnog vremena je sve što će Vam trebati. 😃












/Photo source: Pinterest/

 Koji je Vaš favorit?

Ako Vam se dopada, podelite ovaj post i sa prijateljima i obavezno mi pišite ukoliko se odvažite da napravite jedan od ponuđenih! 😃

Nestrpljivo čekam i Vaše sličice, do sledećeg kuckanja,
pa-pa 💋



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM