You need a gift? Choose Indigo Gifts!

05:19:00

                                                                             
Ćao, mame! Mnoge od vas su se raspitivale o našem jastučetu u obliku zvezde kao i o natpisu za zid sa Nikijevim imenom, pa sam rešila da ovim putem svima vama i odgovorim. U pitanju je Indigo Gifts! Ni sama ne znam kako mi je do sada promakla ova stranica pošto sam uvek u potrazi za domaćim brendovima koji nude nešto sasvim drugačije i moderno. E, pa, Indigo Gifts je upravo to! 



Nakon kraćeg dopisivanja i kombinovanja, dogovor je pao i već posle nekoliko dana, jastuče i divna slova su bila završena! Ja sam imala svoju viziju a Indigo je svoj posao majstorski odradio. Iskreno, bila sam veoma iznenađena veličinom proizvoda - pozitivno! Zamišljala sam sve to poprilično manje nego što zaista jeste, i zato, još jednom kažem - svaka čast!





Da pričam o kvaliteti puno i ne moram. Ja sam veoma oduševljena kako materijalom tako i izgledom. Svako detalj je pažljivo i sa ljubavlju odrađen. A to je baś ono što tražimo za naše mališane, zar ne? 




Za sve one koji bi želeli malo više znati o ovom divnom domaćem brendu, evo šta Indigo kaže za sebe:


,, Indigo gifts su personalizovani i ručno izrađeni pokloni za decu.
Vodimo se idejom da svaki put kada se rodi jedna beba, rođena je i zvezda. Tako je rečenica „Zvezda je rođena“ postala naš moto, a predmeti u obliku zvezde kao što su jastuk i drvena zvezda, zaštitni znak.
Roditelji najbolje znaju da veliki deo poklona koje njihovo dete dobije, zapravo ne odgovara iz različitih razloga kao i da se prosleđuje dalje. Dok je  sa druge strane, pred nama često zahtevan zadatak kada treba odabrati pravi poklon detetu povodom rođenja, rođendana i sličnih povoda.
Mi iz Indigo gifts-a se trudimo da ponudimo nešto drugačije i originalnije, personalizovane poklone sa kojima nećete pogrešiti.
Naše dosadašnje iskustvo je pokazalo da stvarčice kao što su jastuk u obliku početnog slova imena deteta, ime izrađeno od slova-jastučića (baner), jastuci i drvene zvezde sa imenom, podacima o dužini, težini i tačnim vremenom rođenja, izazivaju oduševljenje i stavljaju osmeh na lice podjednako i deci i roditeljima.
Indigo gifts su sigurni za decu, ekološki prihvatljivi, svojim izgledom se uklapaju u svaki životni prostor. Koristimo pamuk i ekološke boje, svi naši jastučići se mogu prati na nižim temperaturama.
Slušamo Vaše želje, pomažemo da dekorišete sobe Vaše dece i rođendanske proslave.
Prateći kretanje trendova u svetu i prilagođavanjem Vašim željama i idejama, asortiman Indigo giftsa će se vremenom proširivati i dopunjavati. Ono na čemu trenutno radimo i pripremamo, što planiramo uskoro da Vam  predstavimo su imena od drvenih slova, police za igračke i slikovnice. "

Upravo su mi dodatno zagolicali maštu! Novi proizvodi? JEDVA IH ČEKAMO! A do tada, evo i nekih drugih, trenutno aktuelnih...























Indigo Gifts možete posetiti na Facebook stranici OVDE gde vas očekuje još mnoštvo slika i kombinacija. Ovo je samo mali deo koji sam izdvojila za Vas. :)

Da li vam se dopada?
Pišite mi!

VELIKO HVALA INDIGU, OD NIKIJA I MENE! 


You Might Also Like

5 comments

  1. Mnogo su brate originalni i pažljivo osmišljeni! Još da moja rođaka iz Reke ne pravi to isto već dve ipo godine, ništa ne bih rekla. Razlika je što ona ne lepi etikete na zvezde i ne tiska na jastuče već sama spostvenom rukom crta. https://web.facebook.com/kikicbutikic/?fref=ts pratim blog ali me mnogo ljuti da se promovišu ljudi koji nemaju svojih ideja već kradu tuđe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Martina, puno ti hvala što pratiš blog! Ja pre svega nastojim da mamama pokažem da i kod nas (tu mislim na Srbiju) postoje stvari koje su već, kako vidiš i sama, svugde drugde odavno prisutne. Kod nas je sve malo teže pronaći, s toga ja ovo radim, a to što se možda kradu ideje...nije stvarno na meni! :) Pogledaću link, a ako imaš još pitanja, slobodno mi piši na Facebook-u.
      Poz od Nikija i mene :*

      Delete
    2. Draga Martina, puno ti hvala što pratiš blog! Ja pre svega nastojim da mamama pokažem da i kod nas (tu mislim na Srbiju) postoje stvari koje su već, kako vidiš i sama, svugde drugde odavno prisutne. Kod nas je sve malo teže pronaći, s toga ja ovo radim, a to što se možda kradu ideje...nije stvarno na meni! :) Pogledaću link, a ako imaš još pitanja, slobodno mi piši na Facebook-u.
      Poz od Nikija i mene :*

      Delete
  2. Hmm tuzba za kradju intelektualnog vlasnistva...

    ReplyDelete
  3. Hmm tuzba za kradju intelektualnog vlasnistva...

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM