Kids Room Inspiration l TELLKIDDO

00:33:00

Već duže vreme razmišljam o tome da na blog ubacim još jednu temu o kojoj bih vrlo rado pisala i koja bi vam se, verujem, svidela jednako kao i meni. Pa, odluka je napokon pala i sa ovim postom otvaram jedan novi deo na blogu, a to je - lifestyle. To znači da ću vam u buduće predstavljati i inspiracije za uređenje doma, razne i divne enterijere prostora, ali isključivo, vezano za decu. Naravno.

Prva divna dečija soba nam dolazi pravo iz Švedske, iz doma jedne porodice sa tek pristiglom bebicom i jednim malo starijim dečakom. Upravo ta soba je mene, u poslednje vreme najviše oduševila. Boje koje dominiraju u sobi su definitivno moj stil i prosto ne mogu da odolim čitavoj kombinaciji drveta kao i crne, bele i zelene boje. Rekla bih da je ova soba savršen spoj nordijskog i monohromatskog stila sa dozom svežine koju pridodaje divna "Cactus" tapeta. 
Kada sam je prvi put ugledala, ostavila me je bez texta i skidam kapu ovoj mami jer je napravila fenomenalan posao! 
Ova porodica takođe ima svoj brend pod nazivom "Tellkiddo" koji obuhvata divne proizvode koje možete videti i na slikama.
 Link za njihov sajt se nalazi OVDE, dok ih na Instagramu možete pratiti pod istim imenom.

Iskreno se nadam da vam se sviđa ova mala novina na blogu i da želite još sličnih inspiracija. Javite mi utiske! :)

Uživajte u slikama, zaista su divne...










You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM