Penguin Nicolas

06:22:00


Kao što već sigurno znate (pošto sam od sreće, na društvenim mrežama objavila jedno deset puta :D) u saradnji sa Jelenom Bokić  osnivačem brenda WtfOwl - Zbunjena Sova, osmislili smo jednu majičicu za Nikija, takođe unikatnu i pre svega ručno oslikanu. ☺
Pre slika, da Vam kažem par reči o Jeleni, Sovici i ovoj super zabavnoj saradnji.. Jelena je iz Beograda i završila je master iz dizajna. Dok je bila na masteru nedostajala joj je sloboda jer je studirala industrijski dizajn. Upravo tada, 2013.godine je nastala i Zbunjena Sovica pošto je i Jelena, tada bila pomalo zbunjena... U potpunosti te razumem, verujem da nimalo nije bilo lako!  :) 
WtfOwl se bavi oslikavanjem majica sa ličnim pečatom, što je po meni super, jer i ja spadam u onu grupu ljudi "neću da imam ono što i drugi" :D Zato je ovo bio pun pogodak za Nikija i mene.. 
Još jedna zanimljivost o Jeleni jeste da je jedna od organizatora prvog DIY (iliti uradi sam) festivala u Srbiji! Zaista šteta što će festival biti održan u Parobrodu, nama zaista daleko, pošto znate koliko i sama vooolim DIY projekte. Na Festivalu će se održavati razne dečije radionice, radionice za odrasle, među kojima će biti i Jelena... pa, ukoliko ste iz okoline ili vas put tamo ponese, svratite, održavaće se 18/19.12. od 10-17h! 
Za više informacija o Festivalu pratite njihovu stranicu BoljeUradiTiSam, a ukoliko želite i Vi neku cool ili otkačenu majičicu pišite Jeleni >>>> WtfOwl 
A sada, za mene najslađi deo! Moj mali meneken sa svojim pingvinom u akciji :)) O majičici nemam šta mnogo da kažem sem da je preeeslatka i da nam definitivno treba JOŠ! :D Pogledajte, možda se i VI sami odlučite za sličnu! ;) 



Iako je majičica kratkih rukava mama je sve to lepo ušuškala pa za njega zime nije bilo! :D 

Dete mi je nešto bilo mrgudaste volje, verovatno sam ga smorila sa fotoaparatom ali šta sam mogla... sem da ga više ne "mučim" dalje. :D

 

Zato, ovaj put, preozbiljan Niki i njegov Pingvin Vas pozdravljaju, do sledećeg kuckanja, drugari! :)



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

INSTAGRAM